Švedska studija upozorava: Oprez, kava smanjuje grudi kod žena

Kava smanjuje grudi kod žena

Ženama koje konzumiraju previše kave mogle bi se smanjiti grudi, pokazali su rezultati najnovije švedske studije. Oko polovine žena u svijetu ima gen koji povezuje rast grudi s ispijanjem kave, prenosi The Local.

“Pijenje kave može uvelike utjecati na veličinu ženskih grudi”, kazala je Helena Jernstrom, predavačica eksperimentalne onkologije na sveučilištu Lund. No ima to i svoju pozitivnu stranu, jer osim tog umanjujućeg efekta, smanjuje se i mogućnost raka dojki. Žena koja je prosječne težine ali ima velike grudi izložena je natprosječnom riziku od pojave raka dojke.

Prijašnje studije pokazale su kako žene taj rizik mogu smanjiti pijući šalicu kave bar triput dnevno. Jernstrom je htjela istražiti i drugu korelaciju vezanu uz grudi i ispijanje kave, onu postoji li povezanost između veličine šalice kave i veličine grudi.

U studiji je sudjelovalo gotovo 270 žena te je nedvojbeno dokazana povezanost između količine kave koju žene popiju i veličine njihovih grudi, tj. njihovo smanjivanje. Rezultati istraživanja Jernstrom, objavio je British Journal of Cancer. index.hr

Vezane vijesti:

Zanimljivosti | October 17th, 2008by opcenito
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Povezani članci

Zadnje dodano

Tagovi